Piękna Barcelona odkryta i zdobyta!

W dniach 1- 4 kwietnia wraz z Liceum im. Salvadora Dalego byliśmy w pięknej stolicy Katalonii. Poniżej krótka relacja z naszego pobytu i obszerna fotorelacja 🙂

Podczas wycieczki do Barcelony mieliśmy okazję m.in.  spacerować po  parku Guell, Parc de la Ciutadella,  ulicą Passeig de Gracia, słynnym deptakiem La Rambla, a także zobaczyć Barri Gotic– średniowieczną centralną dzielnicę miasta z Basilica de Santa Maria del Mar i Catedral de Barcelona, Placa Reial (Plac Królewski), kolumnę Krzysztofa Kolumba oraz bazar miejski Mercat de la Boqueria.

Panoramę malowniczej Barcelony podziwialiśmy  z wzgórza Montjuic, a następnie wybraliśmy się na tereny olimpijskie, na których znajduje się  Estadi Olimpic, hala  Palau Sant Jordi, wieża Torre de Comunicacions de Montjuic i Placa d’Europa.

Zwiedziliśmy Museu Nacional d ‘Art z tarasem widokowym, a także dotarliśmy do słynnej świątyni w budowie- Sagrada Familia.  Zmęczeni, ale zadowoleni wracaliśmy codziennie do hotelu podziwiając nadmorski krajobraz Calella.

Pogoda nam dopisała, a apetyt na kolejne podróże rośnie … ponieważ „Kto podróżuje, ten żyje dwa razy”  (H. C. Andersen)

Aktualności

DNI OTWARTE

Zapraszamy na PIERWSZE SPOTKANIE REKRUTACYJNE, czyli tzw. DZIEŃ OTWARTY! Odbędzie się 15 lutego 2024 roku o godz. 17.00 (Bobrowiecka 9...

Dyżury wychowawców

Drodzy uczniowie od poniedziałku 5 lutego 2024 roku startują cotygodniowe dyżury wychowawców klas. Wychowawcy będą dyżurowali od godziny 8.25 do...